Oct 16, 2010

mis sama home n family :(

aku nakbaleknakbalek tapi apakan daye mak aku xbagi sebab balek sorang sorang..memang balek sorang sorang tapi sorang sorang dalam bas je,kawan aku yang antarkan n amekkan nanti kat terminal..entahla aku pun xpaham nape susah sangat mak aku nak pecaye kat aku...rase macam aku budak2 plak...aku dah 20 bukan 2tahun..tahu la nak handle mcm mane....tersangat la rindu orang orang kat umah sebab tu nak balek tapi dah g2 pulak jadi....tahu xbagi balek sorang sebab bimbang skang ni macam macam dah jadi tapi think positif klau xpikir mungkin xjadi....aku dah mula sebak dah bile mak aku ckap jangan balek kalau sorang sorang...dalam hati ni macam nak meraung je...bukan nak dah memang meraung abis abisan la lepas 2,dah 2 3 ari dah dop pkir mende ni je aku nak balek sangat,dah banjir dah pon bilik aku ngan air mate aku ni yang xkering2 ble pikir balek ape yang mak aku cakap bukan xbagi balek,suke sangat bile anak2 balek tapi pkirla bimbang jd ape2,pkir yang mane baik yang mane x....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh tension nye........tapi ade betolnye jugak

tau bimbang 2 sebab mak aku sayang aku tapi faham la aku yang dop cini tension bagai nak rak nak jugak balek umah jenguk2 orang kat umah tapi........................nampaknye balek raye aji je la aku ni yang raye nye lambat lagi,sabar yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ape2 pon i love you mom,mungkin ade betolnye kat cni,jadi aku kene blajar la terime wlaupon pahit nak telan............hehehehehe...aku dah mampu tersenyum :)

No comments:

Post a Comment