Mar 6, 2011

berhujung minggu di rumah~

hati sangat puas sebab dapat balik rumah  tak perlu nak bertapa kat hostel menghadap laptop sebab kepuasan yang amat sangat bila dah tak ada kerja nak buat biar pun beribu discussion menanti..hahaha tipu la aku sampai beribu discussion...

dapat balik rumah jumpa  family,kakak kakak aku semua ada kat rumah,adik aku pun ada balek dan yang best sebab jumpa si budak kecik dua orang ni..ehehehe



satu hal lagi bila dah balik rumah mesti agenda utama aku adalah makan,makan dan makan sebab mak aku masak sedap sedap :)

aku pun jadi la orang yang sentiasa kelaparan sebab akan mengankut makanan setiap masa...huahahaha

nasi kuning hari yang aku balik,nasi ayam,muffin,ikan yang dicelup tepung aku pun tak tau la kalau kat tempat lain oraag panggil apa,akak aku ciap belanja makan sup yang boley tahan la rasa plus kfc yang agak boring tapi dah orang belanja takkan nak tolak, rezeki kan :)

macam macam lagi

itu baru 2 hari kat rumah belum cuti panjang,time cuti cuti kat rumah sila paham paham la.....

ok sampai cini saja sebab kena selesai kan kerja
babai~

No comments:

Post a Comment