Apr 30, 2011

happy bufday adam hariz then pergi main main kat taman permainan

assalamualaikum

bukan main panjang tajuk entry....hehehe

tak terlambat lagi kot nak wish selamat hari lahir yang ke satu tahun hari ni buat anak buah aku yang nombor dua ni



petang tadi berkesempatan aku ikut my sis pergi beli pizza di giant

yeayy dapat makan pizza setelah berangan angan nak makan itu ini dikala sedang cibuk exam

then sementara nak tunggu pizza tu siap aku bawak anak buah aku yang perempuan pergi main main kat taman permainan kat dalam tu













hakikatnya aku yang terlebih excited,letih main kejar kejar ngan si budak kecik tu tapi sekurangnya aku rasa happy

aku mana la pernah pergi tempat main main budak kecik sebelum ni,hari ni baru jejak

yeayy sangat seronok

okla mata dah ngantuk sesangat mintak tido..hehehe

No comments:

Post a Comment