Feb 20, 2012

dot dot dot today



assalamualaikum and hi... ok gedikzzz


tak apa pun yang special hari ni.
lega sikit sebab dah pergi jumpa dengan lecturer yang incharge saya under psm tadi pagi.
kira supervisor saya la. she's very sporting and kind. hopefully there is no problem bila conduct experiment nanti semester depan.


rasa macam tak nak lah jadi third year student sebab kena sibukkan diri dengan psm sume sume ni,
which is macam biasa la journal akan jadi paper yang sentiasa ada depan mata.
kira macam journal ni girfriend boyfriend la. eh tak nak la bf gf, sebab tak ada ikatan yang sah.
nak macam husband and wife, nak bercanda bermadu kasih je, duopolohempatjam ok. nak kena faham satu satu. opsss dah kelain ni! hahahaha


penat doe dok tenung menda journal ni sume sume.
bukan satu yang nak kena focus. tapi berjournal journal.
makin dibaca makin confuse. last last satu apa pun tak dapat.
last weekend aku habiskan masa dengan berjournal sementara tak ada kerja awal awal ni. 
tapi tadi supervisor aku cakap jangan confuse. tak boleh confuse because this is your research. and you boleh buatla.
dont worry la. ok isyaAllah mis.

kira banyak lagi yang kena aku search pasal psm aku ni. nak kena tahu macam macam,
details based pada pressure, temperature, concentration berapa perlu guna, process variable.
pendek kata semualah!


btw title untuk psm aku CO2 removal using amine. under process monitoring. that type of amine aku kena decide.
weekend ni kena cari lagi.
tak perlu tunggu weekend pun sebenarnya kan. rajin dengan malas je... hahahaha



tadi beli nasi goreng ikan masin telur mata tuk makan malam hari ni.
dushhhh harga telur mata naik limapolohsen!
burger daging yang minggu lepas duarengget, tapi this week dah naik seposen. how come!
semua barang mahal sekarang ni.
kenapa nak mahal sekarang. jawab jawab.
kalau sedap tak kisah ni kan tengok nasi kering semacam je.
ok dont judge a book by its cover. sebab belum makan lagi.
sama jugak dont judge a nasi goreng by kering or basah nasi tu. hahaha merepek entah ke mana lagi.
bawak duopolohrengget pergi cafe bawak balik tigarengget je. grrrrrrrrrmmmm



btw satu lagi semalam jejak kasih tiba tiba berlaku. ^-^
jumpa kawan lama semula. kawan masa sekolah. kira rapat time matrik. she's a teacher to be.
dah lama cari sebenarnya. loss contact sebab phone dia hilang sama dengan aku. phone kena curik jugak.
so loss contact number sume dah hilang. dan finally semalam dah jumpa dia.
mis her so much. 





p/s : esok selasa. ada lab. ok tak suka lab esok! why? orang orang tertentu saja yang tahu.......wink wink
       bi tunggang langgang je. hentam ok.



 


Ya Allah
permudahkan semuanya
berikan aku kemudahan dalam setiap apa yang aku lakukan.