Dec 27, 2013

random #35






alhamdulillah selepas usaha keras nak dapatkan kerja. akhirnya dapat. Ibiden Electronic Malaysia Sdn Bhd batu kawan penang. mula mula rasa tak yakin boleh bawak ke tanggungjawab as manufacturing supervisor. mohon petunjuk dari tuhan hati terdetik nak pergi yakin insyaallah boleh bawak. tapi semuanya tak seperti yang diiinginkan. beribu dugaan after decide untuk mahu. salah satu keluarga. aku perlu sokongan keluarga bukan kata kata yang lemahkan aku. akhirnya akur untuk tolak. hati sedih tak perlu nak bicara. dua hari nangis sampai migrain fikir. dan aku sebenarnya nak kerja. kebetulan dapat interview di tan hong motor assemblies sdb bhd di rawang. automotive company manufacture something like nissan almeera. aku mahu cuba mungkin ini pengganti rezeki aku tapi entah ke laut semuanya bila asyik kena push dengan kata kata yang buat aku rasa putus asa. keluarga macam ke arah continue study. akhirnya aku akur untuk belajar walaupun dah tawar hati sebenarnya. baru sekarang aku tahu susahnya hidup nak puaskan hati semua pihak.


thanks as and zila. because both of you give me a lot of smile. thanks allah.