Jan 11, 2011

nak makan ni sangat!!!

whats the packed bed reactor??

hahahaha aku pun bawu blajar la,ondaway first chapter finished.....and on the first week blajar pun dah ade presentation,aishhhhh lemah betoiii la aku tapi ni presentation group,so aku kena buat slide pasal theory packed bed reactor ,macam sodap je bunyi nye kan tapi apo ko bondonyo packed bed reactor tu??

packed bed reactor tu salah satu jenis reactor yang ade contoh la kan kite ade batch reactor,plug flow reactor,continuous stirred tank reactor and ade lagi la kot,aku pun bukan arif sangat pun,bawu blajar je pown,blagak je kan aku nak story mory kat cini...hehehehe

tapi bukan tu yang aku nak story mory sebenarnye,yang sebenarnye aku juz nak cakap aku nak makan makanan ni sangat sangat,sedap lagi delicious sehingga menjilat jari,kat rumah akak aku selalu buat sebab bukan susah pown nak bikin ni,senang jerk tapi senang senang pown aku tak pernah lagi buat sendiri,akak aku yang buat dan aku hanya tengok dan tunggu masak dengan penuh sabar sebab aku la yang akan first makan......memang bab makan serah pada aku la pendek kata,sebab tula makin hari makin torkkkkkkkkkkkkk,paham paham je la erk

mase sem break bawu ni ade jugak la aku blajar ngan akak aku ni nak bikin makaroni bakar ni,ni namenye makaroni bakar yer,gerenti sume dah taw la,nanti balek boley la makan ni insyaAllah :)


p/s : picture from mr.google yerk,tengok yang real lagi syokkk mau makan :)

 till then 
gudnight
:)

4 comments: