Jan 14, 2011

no title

huhhhh bawu dapat Online hari ni,berjaye gak aku!!
hati aku saket kowt semalam,rase nak marah orang sangat sangat,rasa geram giler giler,nak makan orang pown ada...boleh tak aku nak merepek cikit kat cini??tak kicah la weh aku punya pasal la kan nak merepek ke merepok ke kan
  • ada dye pun macam tak de dye je,cibuk citu cibuk cini,kononnya la kan!!akhirnya aku sendiri yang terkontang kanting melayan perasaan aku yang cedeh giler la semalam.. macam tak da function je kan ada pun,kejam tak aku cakap camtu
  • wOooiiii agak agak la wei orang laen pun nak gak,pikirla cikit orang laen jangan asyek pikir diri sendiri kita ni hidup kat dunia yang punya berjuta juta makhluk,bukan dunia ko sorang jerk weiiii,aku bukan jenis nak marah tunjuk tunjuk la weh,ko pandai pandai la pikir
  • aku jenis yang lebih mementingkan orang lain sehingga diri sendiri entah ke mana,sehinggakan aku sendiri yang termakan hati,bukan nak cakap aku baik la weh(whats the point for this,aku pown tak taw)agagaga...........
p/s : semalam aku down giler kowt,



    

4 comments:

  1. nieh mesti pasal bf nieh yunk.. haha.. xpe2.. marah sekarang, q day teringat senyum balik sorg2.. xmo2.. xmo marah2.. hilang comel nnt.. g basuh baju release tension.. haha..

    ReplyDelete
  2. hohoho...
    btol2 basuh baju release tension,xcaye??
    try as jgn tak try as :)

    ReplyDelete
  3. wah, ganas ganas!!
    sabar sabar..
    tamo sedeh sedeh daa..

    beselah tuu manusia, time susah baru cari kita tapi, bila kita susah n dia dah senang kemain lagi dia tak engat kat kita!! cehh..hahahah..
    teremo di sini!^^

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete