May 23, 2012

random #5



baru habis test, minggu depan ada interview mini project process engineering economic, lecturer bersahaja, simple dan boleh bergurau senda, baik,  saya suka


minggu depan dah masuk study week.
minggu lagi sekali dah exam.
minggu lagi lagi sekali masuk praktikal.
tapi masih lagi dalam proses menunggu


eh

dua hari lepas kan, saya puasa. bangun pagi ye ye je aku memang puasa hari ni....
jalan pergi jumpa supervisor hantar proposal yang dah pun siap.settle.
jalan balik terus ke cafe, hari ni mahu makan apa omong sama hati
sampai terus pilih ayam goreng, kangkung goreng belacan juga tomyam,sedapnya
sampai bilik terus ngap, siap air sekalik, kenyang sampai tertidur
tersedar dari tidur, eh hari ni puasa lah!
macam mana neh, kecoh tau
roomate cakap, kalau lupa tak apa, terus je puasa, saya ikut, tapi rasa macam tak nikmat puasa hari tu sebab dah kenyang, habis nasi sebungkus dah saya melantak
kelakar pun ada



pergi kelas lupa tak bawak buku, pergi jumpa lecturer tertinggal barang kat situ
sejak dua mejak neh, aku selalu lupa.......