May 10, 2012

semalam





semalam
hari yang panjang....
tapi akhirnya lega

bangun seawal jam lima setengah pagi, semata untuk OR yang dihebohkan jam enam pagi. korban masa lena tidur juga untuk OR. jam enam pagi masih totally close.

solat dululah.


sambung lagi. jam tujuh lebih sistem mula menggila. gigih usaha sehabis mungkin. gigih niat ponteng kelas lagi. tapi jam tujuhlimapuluhtiga pagi, terdetik nak pergi kelas nak bodet kuiz. bersiap.
lapansepuluh terkedek bawak beg ke bawah, bimbang sir perasan datang lambat sampai kelas.
jujurnya aku jarang ke kelas lambat. neh gara gara OR.

dengan harapan sir boleh bagi buat kuiz,

me : sir, kuiz haritu boleh tak nak buat, minggu lepas saya tak datang sebab ada emergency case
sir : tak boleh, kuiz bila bila masa je, kuiz hanya sekali, tak boleh buat
me : memang tak boleh neh sir
sir ; tak boleh
me : ok sir, thankyou

sengeh lah aku, hilang markah satu kuiz


pergi jumpa sv untuk discuss tajuk, presentation hari tu,
tak perlu nak tambah apa apa, just follow, lega

sambung lagi berregister, hampa semua dah full. jadual serabut giler. diri pun serabai. tunggang langgang.
gigih lagi rombak segala susun atur.


dan last jadual aku untuk semester depan makan tiga hari, selebihnya cuti dan spend untuk experiment research aku.


Day/Time
8-9
9-10
10-11
11-12
12-1
1-2
2-3
3-4
4-5
5-6
Mon




PD1 (Sec 01)

       EE (Sec 01)

Tue


BKC4653 (Sec 01)
EE (Sec 01)

PCI LAB (Sec 01)

    Wed


BKC4653 (Sec 01)







Thurs










Fri























minggu depan full dengan test juga presentation..
semoga semuanya dipermudahkan.



assalamualaikum.