Sep 20, 2012

hidup





aku kan suka merungut, merungut bila letih fikirkan sesuatu
bila letih berbuat sesuatu
tapi aku tahu sembunyikan
aku rasakan hidup ni sukar
banyak benda perlu fikir, perlu selesaikan
kadang tu aku rasa serabut dah fikir tu fikir ni
tapi aku masih tahu mengawalnya

kadang tu aku rasa aku ni pelik
aku tengok orang lain hidup macam tak ada masalah. kosong
tapi aku termenung sana termenung sini
itu dah jadi tabiat aku
orang bercakap pun aku boleh termenung
aku ni kan selamba
aku buat apa yang aku rasa betul,
tapi aku ni kadang terasa lurus bendul jugak,
sikitlah....hahaha

tapi sekurangnya aku punya keluarga, punya sahabat
yang banyak
yang sentiasa dengan aku
dah nama pun hidup kan
bukan hidup namanya tanpa masalah
setiap masalah mesti ada penyelesaiannya kan

sejak dua mejak ni kan
adalah orang tuh selalu contact aku
contact semula
tapi kan dia macam tak faham
atau buat buat tak faham
aku pun terasa kekonfiusannya

entah dia macam tak ada apa pun
macam tak ada apa yang jadi
lepas apa yang jadi dulu
yang pastinya memang tak ada rasa langsung
sayang tu dah lama hilang
kadang tuh rasa meluat
kerana aku rasakan dia hanyalah berdrama dengan aku

maaf seandainya kata ini nampak kasar
seperlunya dia tahu, permainannya dulu juga kasar
semua tu banyak ajar hidup aku
terasa aku bodoh
semua tu dah lepas
its nothing
so go on la, dah lama dah bangun
hehehe
sebab aku rasa bahagia akan muncul satu ketika nanti, amin...


lepas tinggal boleh tegur tegur macam tuh, euwwww tolongla............. xoxo