Nov 28, 2010

entry rindu

assalamualaikum...
semalam classmate aku mase matrikulasi kol aku,terkejut gak aku dibuatnye sebab dah lame xcontact,ag pun aku xclose sangat ngan beliau tapi appreciate it sebab kol aku,tu tandanya beliau ingat aku..hehehe..
lama aku bOrak ngan beliau,macam yang kitorang bualkan tanyakan itu tanyakan ini,sampaila dah tak da pOint nak cakap,dan sebab tu tiba tiba la terase rindu kat kawan kawan aku masa matrik dulu,macam dah lost contact sebab nset express music aku kene curik,tak taula manusia mane yang xberhati perut sangat masok bilik aku pagi buta time aku ngan romate romate aku ngah sedap tido,wlOpon nset tu xseberapa tapi bagi aku sangat seberapa n aku sayang nset tu,sebab sume contact kawan kawan aku da dalam tu,eh aku dah lari tajuk la,lain nak cite lain lak yang g crite,lupekan story sal nset yang kene curik tu sebab bende dah jadi n dah lepas,skang story pasal my friend during i'm in matriculation..rindu sangat kat dOrang sume specially,wanie,syika,kak ira,kak ije yang slalu usik usik,ngan dia la aku dok slalu pinjam komek kartun,heheheh..syu,saliza,safiah,atie n auni...ramai lagila clasmate aku yang lame dah memang xjumpe diorang,






dOrang sume ni kawan aku masa semester 1 n semester 2 selama setahun aku dOk citu,rindu sangat sangat kat kamu kamu sume,u'll da best friend that i have
p/s : ni kawan aku kat matrikulasi kedah,nak gtau jgk kitorang batch 08/09
p/s : fb tak membantu sangat aku find kawan matrik aku,3,4 orang je yang jumpe kat fb
p/s : ni sume picture aku mase zaman aku 18tahun,hehehe...zaman budak2,aik skang aku dewase ke??huhuhu
p/s : i miss u'll,never forget u friends

friends we're
forever we'll be
wherever we are
you're right besides me
i hope we stay friends
til the end of time
and whenever that is
our friendship will still shine
you mean the world to me
i hope the same with you
you're always helping me
whatever it takes you'll do
so to everyone of my friends
you mean the world to me
friends we are forever we'll be
..................





2 comments: