Nov 11, 2010

lawatan ke tianjin beijing China ;(

habis semua angan angan aku nak g China...hahaha...alkisah cerite nye bermule bile aku saje2 la open ecom uni aku ni...kat announcement 2 ade la satu title yang aku rase tertarik nak explore,terbeliak anak mate bile tengok lawatan ke tianjin beijing China, explore la aku
bace bace that announcement..kat citu ade la tertulis,
 
Badan Kebajikan & Sukan Staf (BKSS) akan menganjurkan lawatan ke Tianjin - Beijing , China. 
Cadangan adalah pada bulan Disember 2010 atau bulan Februari 2011. Saya bagi pihak BKSS ingin mewar-warkan kepada sesiapa yang berminat untuk mengikuti trip ini, sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.
Buat makluman semua, pakej yang disediakan adalah termasuk kos penginapan, makan minum sepanjang tempoh lawatan dan tiket kapal terbang. Oleh yang demikian Tuan/Puan hanya perlu menyediakan duit poket sahaja. Kaedah pembayaran trip ini akan dibincangkan oleh BKSS bersama peserta yang berminat kelak. Ini bermakna harga bagi kos keseluruhan tidak di maklumkan lagi memandangkan harga semasa bagi tiket adalah tertakluk kepada tarikh kita akan bertolak.
Untuk makluman juga, BKSS adalah penganjur sahaja dan segala kos adalah tanggungan staf sendiri.
Sekian dimaklumkan . Terima kasih.
  
bukan main semangat aku ni pegila berstory mory kat bilik kawan aku ni...diorang pun smangat macam aku jgk bile bace announcement tu..lepas tu kami decide tuk hubungi,mesej je Tuan yang anjurkan lawatan tu confuese pulak,kitorang xtau sape yang dimaksudkan ngan 
peserta tu n  confuse pulak same ade kos tu sponsor or ditanggung empunye badan,
xpaham ngan ayat kat dalam tu..coz sebelum ni ad jgk lawatan yang camni tapi tuk 
buat research kot kat China n sume ditanngung.....berbunge bunge ati tugu mesej,
nak dijadikan cite upe upenye lawatan 2 tuk staf and ditanggung sdiri...arghhhhhh 

ancur luluh ati ,baru je berangan kat beijing mesti sejuk kene pakai baju sejuk 
tebal2...hahhhaha
x jadi g Beijing,aku join jadi sukarelawan banjir kat kedah ngan kawan kawan 
aku if i not mistake act ni after final exam aku settle..
sukarelawan pun sukarelawan la :)
1st time ni..



No comments:

Post a Comment