Nov 15, 2010

yeaaaa dah balek

  sangat best bile ade kat umah...yeaaaaaaaaa aku da ad kat umah skang,after exam 
thermo  kk (thermodynamic chemical engineering) yang ntah ape2 aku jawab td,ciap de tinggal lg,
yg tinggal tu memang sah2 la aku xtau bt,yang tau bt tapi xsempat tu camne plak ek??3 hour feel like 3 minute je td,so many questions lO,belek belek buku nak cari formula pun 
dah take time n bile dah tengah tengah syokk buat idea datang mencurah curah 
bak koko crunch mencurah curah di ladang gandum tu,tibe tibe je to all 
candidate 
  stop writing,de time is up....OoooO apakan daya pen 
terpaksa dilepaskan dari jari jemari yang halus ni...hahahaha......emmmm camne la result nati ek???
ok lupekan psal tu tuk seketika sebab dah balek umah...that paper dah 
lepas,still ad 2 lagi paper yang memang lebih killer dari ni...
xsabar nak tunggu esok nak jumpe 
2 budak cute,my niece...nak tulis banyak lagi tapi
 saya sangat mengantuk skarang,nak tido,Ooooh sungguh awal saye tido malam ni...ni adalah mau qadar tido tido yang lepas sebab exam....yeke ke aku ni xtido sebab exam???
bukan ke aku ni dah terlebey tido???ehehehe
k~stay tune 

No comments:

Post a Comment