Oct 11, 2011

jumpa satu yang istimewa

assalamualaikum

sejak dua menjak ni aku sepertinya lain.entah apa yang aku rasa.banyak benda yang jadi.luarannya nampak senyum seikhlas hati.tapi dalamnya Tuhan yang tahu.kadang aku penat berlakon menjadi kuat.dan aku selalu terfikir.bahagianya orang kat luar sana.adakah hatinya juga bahagia seperti itu.

terus pada pointla sebenarnya tadi after kelas,aku tertarik untuk jejakkan kaki kat booth yang jual macam macam buku,dan aku tertarik pada banyak buku yang lebih pada keTuhanan.tak tahu nak pilih mana satu.

dan kawan aku yang satu aku kenal dari mula mula duduk sini,Fatin kenalkan aku dengan La Tahzan jangan bersedih.buku ni famous tapi aku je yang tak tahu.juga berunsurkan keTuhanan.

tapi sayangnya tadi duit belum draw lagi.jadinya aku copkan pada pemilik booth sebab satu itu yang tinggal.ok tak sabar mahu ketemu sama itu buku esoknya dan boleh baca sampai hati tak bersedih lagi :)

bersedih atas apa yang jadi sebenarnya hanyalah buang masa kerana ini semua pasti ada hikmahnya walau seperit mana pun ia kerana Allah telah pun tetapkan yang terbaik untuk hambaNya  :)

No comments:

Post a Comment