Oct 31, 2011

semalam dan bola

semalam
gua tersemangat lebih tengok bola dekat tb. makan makan. sorak sorak. bikin suspens. sama itu kakak dan adik gua. juga buat pertama kalinya gua layan bola. kuikuikui. gua punya semangat pukul 8 dah pun terpacak depan tb.sambil buka buku chemical reaction engineering. niatnya mau study. konon. tapi tak jadi. gua lebih suka sorak situ sorak sini.sepupu gua punya semangat ciap pegi shah alam. tapi no wonder la itu lelaki. game semalam cantek.gua suka.tapi last last macam hampeh. tapi tak pe. adat bertanding. ada kalah ada menang. kan kan. bikin hati gua sedap. apa apa pun gua tetap bangga dengan negeri gua.
walaupun kalah, tapi yang jaringkan gol itu, orang negeri gua. jadinya Terengganu tetap nelang di mana mereka berada.mantap.terbaik.
p/s : gua tak suka minggu ni. full dengan test berderet deret. perlu diberi perhatian satu persatu. lepas tu gua happy sebab cuti bertandang lagi untuk seminggu :)
 
gud night ^--------------^

No comments:

Post a Comment