Nov 3, 2011

dot dot dot.........

pressure!pressure!pressure! apa pressure pressure ni weh......

gua tengah mentelaah menda alah ni,chemical reaction engineering. apa jadahla orang yang cipta segala equation yang complicated giler.ok tenung lama lama itu equation. cuba pahami. damn.nak combine pun tergedek gedek. macam mana boleh jadi itu.eh macam mana pulak jadi macam ni.ok ni yang aku rasa. mechanism. site balance decay rate law. first order. second order. diffusion bulk to surface. oh apa tu.


oh petang tadi.aku makan nasi ayam yang sedap. nasi ayam pasar malam paling sedap yang aku pernah suap. tapi semestinya lah nasi ayam mak aku tetap nombor satu sedap. kuikuikui. mungkin mak cik tu buat dengan penuh kasih sayang. mungkin. sebab tu lah sedap giler.kan kan. orang cakap kalau masak dengan penuh kasih sayang,masakan tu jadi sedap giler. best giler. terbaik. ok stop stop.


tadi juga lepas test electric. terbaik la. mantap. sebaliknya.


sekarang sedang menikmati enaknya minum dan telan dan rasa secawan radix saat pressure tahap tak terkata. hakhakhak. bikin mata buka sebesar alam cuba pahami segala jadah equation tertera di buku engineering. sebab esok hari kritikal aku. ni jadahnya study last minute. rasakan. lepas tu bebas. ok giler tak sabar hati mahu menari nari terlebih excited. dan tak sabar juga nak balik terengganu. terengganu lagi. cuti seminggu. yeaaaaayyyyyyyyyyyyy!

ok bui. kita nak study lagi. harap bukan studo la!

^--------------------^




No comments:

Post a Comment