Nov 15, 2011

hati yang telah lama jauh

harini satu hari,gua nak kecoh sebab tak ada kelas. lompat patpolohpatkali ok! riang ria.ini student bila tak ada kelas suka hati gelak sakan. ohh sangat tak baik. ok takpe ini namanya dunia remaja,dunia belajar. baru la indah mahu di kenang bila saat usia dah mula lanjut dimasa depan. oh tak ada kaitan.

tadi aku sempat.oh nak guna gua la.

tadi gua gelak gelak sakan sama dia di kotak chat. sangat tak sangka ketemu disitu dan ditegur sapa sapaan di situ. lu tegur gua, gua rasa macam nak jerit satu alam.

lu tegur gua semata mahu ungkap satu kata maaf?

gua memang gelak sakan tapi itu luaran. sebab hati gua kuat,kuat macam, macam apa apa lah!

hati yang merasa sakitnya itu hati yang satu ini. lu nampak selesa dengan semua kata yang lu ungkap.tapi hati gua rasa gundah gulana. ahhh sampai sekarang gua tak mampu untuk katakan maaf itu kerana kata itu bukan semudah yang gua rasa.

gua tahu maaf itu perlu dalam hidup. hati gua belum bersedia untuk katakan ya atau tidak. gua sendiri tak pasti dengan hati sendiri. lu jangan risau gua tak marah sama lu, gua pasrah semuanya. Tuhan itu adil. mungkin lu bukan yang terbaik.


dulu lu cinta mati gua.ahh persetankan dengan cinta!semuanya kosong. hanya tahu berkata kata tanpa maksud apa apa.


gua benci lu ke? biar hati gua yang tahu. lu mungkin bukan sapa sapa bagi gua sekarang. mungkin ini lu anggap kasar. tak perlu nak sensitif bagai. banyak yang benda lagi yang boleh disensitifkan! mungkin lu, gua ingat sampai bila bila. lu banyak ajar gua tentang banyak perkara. mungkin. gua tahu mana boleh gua anggap baik mana boleh gua anggap tak. ahhhh tiba tiba gua teringat cerita lama dulu. cerita yang palsu semata yang gua rasa indah dulunya. cerita yang penuh dengan kata kosong semuanya! peduli lah! pengalaman mengajar gua sepenuhnya.

terima kasih untuk hari ni, lu tegur gua setelah sekian lama. gua bukan sengaja tak reply lu tapi gua punya banyak sebab musabah gua berdiam diri.

gua disini doakan kebahagiaan lu.
dan gua harap lu juga begitu.




menangis banyak hari ini dan sebelumya,mengharapkan senyuman yang banyak pada keesokkannya. pandai tak aku bermadah :)


till then, i'm always be ok! grrrrrr

No comments:

Post a Comment