Nov 23, 2011

belajar dari semuanya

baca ayat ni terkesima. lantas hati teringat cerita cinta mati satu tika tak lama dulu.

lantas hati terfikir ada betulnya

hari ini kau buat aku. hari ini kau buat aku nangis. hari ini kau nampak aku macam longkang. jangan terkejut if one day nanti. kau yang nangis.orang buat kau.masa itu akan tiba.

dan aku selalu ingat dia 
makin ingin lupa makin jadi ingat

and bila ingat tentang dia. keep on mind that. you dont need her/him anymore..


"Go on now
go walk out the door

just turn around now 'cause you're not welcome anymore
weren't you the one who tried to hurt me with goodbye???""







kau yang pernah melukakan hati. lihat aku yang tetap gagah berlari. maaf. kaki mu terlalu kecil. tak cukup untuk buat aku mati!!!!

terbaca semua ini di satu blog. ada betulnya kata itu.




dan aku pasrah.


tak guna untuk ingat semuanya. hidup terlalu singkat.
belajar untuk lupakan semua
mulakan hari hari mendatang dengan sesuatu yang penuh makna.right


p/s : aku  manusia biasa yang punya hati dan rasa. sama macam yang lain lain dan juga kau. semuanya.

No comments:

Post a Comment