Nov 29, 2011

rasa hari ini #


hari ini,  
hari penuh dengan rasa yang tak best 
hati tak menentu 

hari ini juga pergi kelas macam biasa  

hari ini juga  
hati seorang kawan luka kerana aku  
hati seorang kawan terasa kerana aku
tanpa aku sedar  
tanpa aku sengaja  
hati meyesal, 
hati rasa bersalah  

hari ini juga   
tengok markah test terpampang di pintu bilik  
penuh dengan kecewa yang tak sudah  
berjalan balik dengan penuh rasa kecewa 
juga penuh tanda tanya  
ahhhh apa aku buat tika test itu hari 
terasa sepertinya bodoh  

kenapa jadinya begini  
sepertinya yang lain juga belajar  
aku juga sama belajar  
kenapa nasib tak selalu menyebelahi aku  
mungkin bukan rezeki lagi

tapi sampai bila  
terasa sepertinya putus asa 
.......... 


p/s : to her : sory sangat sangat! aku tak sengaja

No comments:

Post a Comment