Nov 25, 2011

terima kasih Tuhan

lega. alhamdulillah. syukur padaNya.

setelah berminggu minggu bertungkus lumus siapkan reactor design. yang orang lain buat tak sampai pun berminggu minggu. ahhh biasa budak baru nak belajar. memang macam tu ambik masa yang agak lama. buat itu, jem ini. buat ini, jem itu.


satu design reactor dah siap. yang sebelum ini cukup buat hati resah gelisah tak ketahuan hala.
makan pikir projek. kenapa aku punya weight dapat besar gedabak. macam mana nak betulkan sampai dapat logik. itu yang aku pikir. nak tido lagi pikir itu. dalam kelas lecturer membebel kat depan, aku masih termenung. pikir itu juga. do something juga terpikir itu.


pergi jumpa lecturer then suruh guna software. tapi hakikatnya aku tak tahu nak guna itu sebab tak pernah belajar sebelum ni. tekun tanya orang itu orang ini. tapi yang tahu nya tak ramai. dan tadi syukur, Tuhan pertemukan aku dengan orang yang boleh membantu. reactor design ciap!


tersenyum lagi.

terima kasih Tuhan.

No comments:

Post a Comment