Mar 20, 2012

random #2



assalamualaikum


susah hati lah. rasa hati macam susah je. hati resah gelisah lah. hati berkecamuk camuk camuk.
hahaha.
serius lah. ok be serious. no hahaha.


tadi baru je hantar draft proposal untuk dicheck.
macam banyak salah. hati tak menentu bila kerja makin hari makin bertambah minta dibelai satu satu. email menggedik buat hal, tak boleh terima or send apa apa.

tapi konklusinya buat yang baru lah. akak dah tolong buat satu. terima kasih akak. gua bahagia sebab punya email baru. bersyukur satu selesai.
gua janji mau belanja makan nanti balik cuti sebab buatkan email lain untuk gua. gua banyak kerja gua tak sempat nak buat sendiri. macam hampeh je kan konon banyak kerja.


tapi kan gua macam tak ingat je janji tu, duet pun mana nak korek ada hati nak belanja orang kan.
dan esok kena pergi check form untuk order chemical di lab. ditambah dengan test berlambak. aishhhh


wahai diri
jangan merungut boleh!


semoga semuanya dipermudah olehNya.



assalamualaikum