Mar 29, 2012

saya kenyang





assalamualaikum


besok gua bakalan pulang ke tanah negeri tercinta. kasik terklasik cikit!
terhebat lagi terawesome lagi tersuka tergembira ter ter semuanya ter.
nak jumpa anak buah yang comel super duper cerdik
sebelum tu kena hadap satu paper lagi, dan sebab tu juga, aku up kan masa tiket lewat setengah jam, rugi lima rengget tahu!
tapi terbahagianya gua pulang ke negeri terhebat itu hanya sekejap,
sebab gua bakalan sibukkan diri dengan bermacam agenda.

bukan agenda jalan kesana kemari
agenda wajib siapkan proposal untuk projek psm,
naik cuti midsem terus submit. ini dah second draft, tadi dah pun submit untuk dicheck lagik sekali.
ohh first draft ya ampun lintang pukangnya tahap max,
banyak salah plus dengan ayat yang dah tukar tapi maksudnya tak difahami orang lain. oh dem aku memang fail dalam bab tukar menukar ayat segala nih!


kekusutan terlerai semuanya, syukur,
takpa nama pun belajar kan
kena banyak berjournal lagi,


pergi lab survey pasal equipment.


hal di lab. perempuan memang payah kan. suka marah marah tak tentu pasal. suka tenkeng tenkeng tak tentu pasal. dah tanya penuh sopan santun, penuh suara lembut selembutnya, sebaik baiknya. respect umur yang jauh beza. tapi hampa jawapan yang diberi dengan nada yang memang aku tak suka. oklah muka biar kasik senyum cikit kan. aku pun perempuan tapi aku memang tak suka bila satu satu pertanyaan orang  jawab macam tak nak jawab. hati mana yang suka kan.


naik cuti nanti juga terus test paper untuk subjek yang mamang tak faham tahap kritikal.
peristiwa lama berulang kembali. oh kita laplace laplace, pastu kita inverse balik. delay time juga. skogested juga. what what!
balik nanti penuh buku wa bawak balik. buka ke tak tak pasti lagi. :)
tak buka nahas menempah maut namanya,
test mahu jawab apa.

cuti juga plan mahu jalan kerumah bestfrend forever kita. tapi macam tak sempat. rindu kat ayu dengan zu, nanti hangout sama lagi. suka.


mierah! something special untuk awak saya tak post pun lagi, tak sempat banyak kerja. jadi datin emang selalu sibuk, kan kan kan. bukan datin, student. ^-^
tak perlu bersaya awak bagai kan. realitinya bukan seperti itu pun.
hahahaha


ohh satu lagi, dua tiga hari lepas, dapat call juga mesej dari sapa sapa lah.
terkejut macam nak gugur jantung. ok tak tipu.
hati berdebar tahap to the max. selepas sekian lama.
apa rasa bila dapat mesej walau hanya satu pertanyaan simple sesimplenya. tak rasa pun suka. mengganggu ketenteraman je. 
entah hati tak boleh dijangka. kenapa tiba tiba. tersentap semenet dua!
hahaha



let bygone be bygone.
past is whatever, present is let do something better,
Future will be more better,
InsyaAllah dengan izinNya
................






saya kenyang tak kena mengena pun
okeh baru nak makan. xoxo


assalamualaikum