Dec 19, 2010

aku dan game??

aku dan game??
aishhhh macam pelik je,sebab aku memang tak pandai,tak suke and tak minat ngah benda alah segala ni...aku juz pandai main cooking game...hahaha...kire okla orang macam aku ni
yang tak pandai masak tapi pandai main coOking game tu,setidaknyerr taula aku 
nak buat kek ke nak buat spaghetti ke....lalalala,melalut je!!
juz main bila bOring giler kat hOstel...time sem break ni aku main game cafe,hahaha de orang dah pengaruh aku tapi not toO lOng la,aku tak minat and tak pandai nak main...
last bia je sebab dah malas main....


then my lil sis yang tersangat la prO ajar aku main hidden object game


best tapi macam biase aku tak minat ngan game segala ni,main sekejap dah bOsan,
cOnclusion nye aku ngan game memang tak bOley bersama sebab tak serasi...hahaha macam orang je tak serasi...whatever laaa

No comments:

Post a Comment