Dec 11, 2010

blOody mOnday 2


waaa akhirnye aku berjaye habiskan episOd drama japan ni setelah harungi berbagai dugaan,ececeiii dugaan pe tu ek U,biasela time cuti cuti dOp umah ni memang 
banyak n ade je keje yang kene buat time dop umah,drama ni aku amek ngan 
      rOmate befOre balek cuti sem baru ni...yang 1 aku dah engok lame dah yang 2 ni baru engok sebab kawan rOmate aku baru dOnlOad kot,hehehe..drama japan ni memang 
best,tersangatla bez sebab dis drama buatkan aku terpikir n boley bagi pengajaran,
chewah pengajaran tu..hehehe...orang yang dekat dengan kita pun belum pasti lagi 100% kita boleh caye sebab kadang tu orang yang baik ngan kita pun boleh tikam kita dari belakang..
drama ni kisahkan pasal pengganas yang nak musnahkan negara sendiri dan punya 
hacker2 nye tersendiri,memang hebat sangat..drama ni memang xde langsung selit selit cintan cintun tapi ia lebih pada friendship,
aku xpandai sangat nak mensipnopsiskan nye tapi yang memang sure 
blOody mOnday 1 n 2 memang best giler!!


No comments:

Post a Comment