Dec 26, 2010

aku dUlu dUlu :)

assalamualaikum..
pagi pagi aku dah mula nak buka laptop,gara gara teringat mase kecik kecik dulu,time hingusan,bukan hingus yang meleleh yer,tapi time jadi budak sekolah dulu,rindu sama seragam skOol dUlu dUlu...hehehe

skOol aku mase dUlu dUlu
  • tadika kemas kat ngan umah aku,jalan kaki jerk pegi skOol,suke main anak patung yang kecik kecik time tunggu mak aku datang amek...hehehe
  • then aku dah pandai bace,masuk darjah 1...hahaha sampaila darjah 6,skOol aku SekOlah Keb Mengabang TelipOt,huhuhu mesti orang gelak ngan nama skOol aku tu tapi jangan main sebab skOol tu each year students nye gOt de bez result :) termasuk aku....ececeii
  • fOrm 1 kejap aku skOol agama tapi kejap je 3days only sebab aku tak mau dOp hOstel,cdeh pulak bila ingat sebab wat mak aku nangis sebab aku kluar skOol tu sendiri and masuk skOol lagi satu pun sendiri sebab mak aku dah penat layan kerenah aku....:( aku skOol kat Sek Men KOmpleks Meng TelipOt...
  • after pmr aku and best frenz aku gOt de best result,kira cemerlang la kan sebab aku dapat Offer Mrsm Kuala Terengganu,pun kira dekat ngan umah aku,best frenz aku tu dapat Mrsm KOta Putra
  • then masuk matrik KOlej Matrikulasi Kedah,
  • setaun kat citu,time tuk u pulak,dapat Universiti Malaysia Pahang sampai skang,lagi dua taun nak finish up my study,chemical engineering
 subjek yang aku suka ngan tak suka mase dUlu dUlu
  • i lOike sejarah,bm,p.islam...subjek sastera ni,ciap terpilih jadi mentOr tuk dis 3 subjek :)
  • tak suke addmath sebab aku tak pandai addmath susah,yeke susah??
  • lOike and lOve chemistry sO much dats y i amek chemical engineering
  • hate physics sO much much and much... :)pelik kan amek engineering tapi tak suke physic
best frenz mase dUlu dUlu
  • ofcOz la aku de best frenz,dya kawan aku sampai skang,bestfrenz aku sampai bila bila,about 9 years,tak penah lOss cOntact,dye skang study kat Uitm Shah alam
akU dUlu dUlu
  • aku masa tadika tak suka makan sampai kena paksa ngan cikgu,sebab tu la kot kecik,kecik ke??dulu la kecik skang dah gemOk citi gemOk cini...:)
  • naughty teramat naughty,slalu masuk kelas lambat and suke tdO dalam kelas time p.islam,ciap kene kejut ngan ustaz...:(
  • hOstel aku satu dOm 52 orang and satu cubic 2 orang,and 52 orang tu is de best frenz dah macam adek beradek dah, 
  • aku punya geng aku sendiri
  • slalu pOnteng prep,berebut mau ganti kawan,alasan nye jaga kawan tak sihat kat dOm :) penah kantOi sekali
  • penah kena denda tengah panas sebab tak g prep sebab esOknye aku graduate,syOk syOk duk try baju tuk graduatiOn esOknye (bukan aku sOrang tapi pOnteng beramai ramai) tiba tiba cikgu disiplin aku datang check dOm tak sempat nak lari...hahaha,semua kena
  • de best place tuk aku main sOrok sOrok ngan cikgu disiplin aku menyOrok belakang kawan aku yang nak semayang :)gerenti tak nampak punye la :)aku awal awal lagi dah semayang sebab sedia dengan kedatangan cikgu disiplin skOol aku tu
  • suka nangis time kelas addmath sebab tak dapat buat macam orang lain buat,aku salah sOrang yang setiap kali kem addmath nama aku memang wajib ade,pendek kata aku memang takut ngan addmath ni,tapi berkat usaha aku and cikgu aku,teacher Omaira Omar yang selalu dOp bagi mOtivasi time kelas,dapatla A2 masa spm
  • sOrang cikgu aku ni dah buat aku sedar yang chemistry ni senang,masa skOol dUlu la tapi skang chemistry dalam chemical engineering bukan senang macam dUlu,engineering banyak kira kira but i'm still lOve chemistry
  • time aku kat matrikulasi dulu tak senakal masa aku skOol dulu,dah jadi baik la ckit sebab rOmate aku baik baik... :)
.........................................................................................
................................................
.................................................
................................................
......................
.....................
...
...
...
..
..
.
.
.
.


hOhOhoooo.....banyak la kenagan time kecik kecik dUlu tapi ni je yang aku mampu tulis,aku tak suke entry panjang panjang,ni kira paling panjang la kOt aku tulis,shOrt entry dah kira ok sebab blOg aku,aku punye suka nak tulis panjang ke pendek ke....hehehehe

 
Ok till then
smile always :)

p/s:entry ni aku tulis pagi lagi tapi baru pOst sebab tadi tak sempat :)

No comments:

Post a Comment