Dec 29, 2010

when i at hOme

One mOnth at hOme sangat syOooookkk,memang syOooook habis!!      
  • i'm getting fat sebab mak ngan kakak aku masak best best,aku hanya pandai makan :)
  • gara gara hujan bagai,eating is my wOrk,makanan segala ada kat umah
  • learn hOw to cook ala ala western fOod segala,hOhoho...sekurang nya tau la ckit ckit sebab aku ni memang la tak tau menahu bab cOoking mencoOking ni
  • buwat kan nasi gOreng special tuk adik aku,special ka??hahaha....hakikatnya only my lil sis yang makan...
  • layan anak sedara yang cOmel,mis and mr,dat budak macam anak patung sangat cOmel
  • hari hari juga kena dengar mak aku membebel....aku pun jadi tau membebel kat adik aku...huhuhu
  • hari hari tengok tb,seribu kali cinta jadi crite yang aku mesti tengok tiap petang,dat drama memang best,klakar pun ada
  • buka laptOp when i get bOred
  • dah pandai main game gara gara terpengaruh ngan adik aku       
    • habis kan blOody monday 2 :)
    • hang Out with my sis and my lil sis
    • already gOt de result
    • memang betol betOl release tension after exam hari tu,bersenang lenang kat umah tanpa pikir kan hal blajar segala befOre masuk sem baru      
     lagi 3 hari nak balek u,new sem new  spirit :) chOww   

    No comments:

    Post a Comment