Feb 1, 2011

kfc fish donuts

wawawa semalam berjaya makan kfc.....

kecoh je aku kan makan kfc pun nak kecoh kecoh satu kampung

ni gara gara memang nak makan sangat before balik cuti baru ni tapi tak sempat,

then semalam akak aku belanja tapi aku just amek set jimay set D and akak aku amek yang fish donut tu yang paling new sekali....

sebab apa aku amek set jimat tu sebab dah malam aku tak nak makan malam malam sebab aku tengah diet...huahahaha diet konon,amek kaw makan kfc lagi

macam kelakar je kan bila aku cakap aku on diet :)

tak kicah la bukan nak cakap pasal diet tapi nak cakap kfc fish donut tu yang memang sedap

nama fish tapi aku makan rasa macam udang je,pelik je aku ni orang makan rasa ikan tapi aku makan rasa udang,mentang la udang tu favourite aku



deria rasa aku tak kena kot semalam,apa apa pun rasanya memang sedap++ ~

ok aku perlu choww kan diri sebab perlu buat assignment (rajin yang terpaksa) ~

p/s : picture from mr.google

No comments:

Post a Comment