Feb 11, 2011

lama tahap gabang!

yeaaaa hari ni rasa ada masa cikit nak update mengupdate ni sebab minggu ni memang aku busy giler mengalahkan datuk datuk sekalian..hari hari kelas full sebab banyak kelas ganti dengan lab segala plus program and seminar bagai and terpaksa ikut la :)

ni sebenarnya nak cakap pasal aku g grooming skin care hari tu dah lama giler la if  not mistake 22jan,

saje la gatal nak join join benda cam gini sebab aku memang tak tahu langsung make up make up segala ni,kawan aku yang masukkan nama aku sama sama,so aku join la,free jerk kelas ni universiti aku yang anjurkan and produk dari mary kay

ok nak ltak jugak cikit picture walopon tak cantik,picture after main tempek tempek kat muka...wakakaka





dapat la jugak input nye g sini,tau la aku camne cara yang betul nak tempek tempek kat muka ni sebab aku memang tak suka nak tempek tempek kat muka segala ni tak pandai pun.

kelas ni 1 jam je sebab free takkan nak buat lelama tapi best la tau yang basic basic

okla sampai cini je la sebab tangan aku dah malas nak menaip sempoa ni bak kata madam lecturer aku

ok till then
smile always
:)

2 comments: