Feb 18, 2011

notitle

hooray hooray da dapat online walopon sekejap
sebab baru dapat laptop

laptop aku format lagi ni gara gara autoCAD yang tak habis habis susah kan hidup aku

tanpa pikir lelama aku terus je sent laptop kerepok aku ni tuk diformat dan menformat

minggu ni minggu busy giler giler sebab full ngan assignment segala termasukla ortographic yang orang lain buat 3 jam tapi aku buat berhari hari,dasyat tak~biasala orang macam aku ni daya imaginasi sangat lambat yer,tapi alhamdulillah siap jugak drawing aku tu :)

test nanti tau la apa aku buat,memang tak suka subjek berkait benda alah komputer ni
minggu ni juga full dengan test yang berlambak lambak di hujung minggu ni

jadi selamat study tuk aku dan juga kawan seangkatan....huahahaha
minggu depan lagi 2 test

lepas tu boley merdeka untuk SEMENTARA WAKTU :)

ok sampai cini saja seh~ 
mata ngantuk mau tido~

No comments:

Post a Comment