Feb 21, 2011

makan Ooo makan~

hohOhOhOOOoooo~

lalalalala wah konon hati tengah senang plus riang gembira,kononnya la kan sebab test aku baru je habis

habis untuk hari ni je yer,sekali lagi aku tegaskan HARI NI JE!khamis and jumaat ni ada lagi test yang bakal aku tempuhi...ececeiii~

hari ni boleyla nak bergembira tuk seketika,lupakan kesedehan aku yang cuai masa jawab test hari tu,boley tido puas puas,eh bukan la,tak ley tido puas puas tapi tido puas je sebab test tak habis lagi,eh apa yang puas puas tak puas ni,melalut je aku ni~

yang penting aku mau tido petang ni mata pun dah naik bengkak sebab tak cukup tido gara gara test...konon la kan :)

huahahahahha study last minute macam ni la jadiknya,nak test baru cibuk segala nak study itu study ini

before test minggu lepas dalam dalam dop banyak keje dengan assignment plus plus sempat lagi aku keluar dengan roomate roomate, keluar sebab nak amek barang kat kedai,dah alang alang bila dah keluar tu mesti makan la,

ni nak berstory mory cerita yang dah lama baru nak tulis sebab tak da masa nak taip2 ni....wakakaka

kitOrang makan dekat rasamas kebetulan la member pada roomate aku tu ada kupon free rasamas tu,so kitorang makan kat citu



ni aku yang punya mee bandung rasamas kot..hehehe








muka aku nampak bulat giler tapi memang bulat pun muka aku~suka picture ni

 
ok ni before makan tunggu makanan sampai lama giler,snap snap apa yang patut sementara tunggu makanan

bila sampai je makanan snap makanan pulak then terus makan sebab perut dah lapar sangat,hahahaha

sebelum balek sempat aku beli kfc sebab nak makan kfc yang fish donut tu....hari tu hari aku makan tanpa sedar.....wakakaka

okla sampai cini saja nak berceloteh...:)

p/s : entry ni aku buat tadi lagi sejurus pas kelas *ayat skema* tapi baru pos sebab 
       internet lambat macam ciput!
       tak sabar nak hari rabu,ada apa ngan hari rabu??  :) 


till then 
~happy always~