Sep 4, 2011

bank,sentap

                                                                                                                                      assalamualaikum...
 
hari ni sepetang aku di bank mencocoh duet.kui kui kui...almaklumla lepas raya ni orang dekat bank memang penuh la dengan mak bapak nak simpan duet raye anak masing masing.terpaksa aku ikut sama sebab nak pakai duet ok.kalau tak,tak ade makna la aku tercegat kat dalam bank berebut tempat duduk dengan mak cik pak cik kat citu.oh sungguh tak berbahasa aku.hahaha.dah memang lenguh dan malas nak tunggu,sanggup aku kutip nombor yang sorang makcik tu dah buang dalam tong sampah disebabkan mak cik tu dah dapat number lain,ok aku sangat tak malu nak kutip kutip segala ni.asalkan aku dah tak payah nak tunggu tunggu lagi benda alah tu nak panggil panggil.

sentap sebab lepas tu aku tiba tiba dapat text kau tanya aku kat mana.kau nak jumpa aku kan dan aku pun tahu sebabnya.tak pasti rasa aku nanti bila dapat kad dari kau.sungguh aku cuba untuk lupa kau.kalau Tuhan izinkan jumpa la nanti.ada benda nak cakap dan nak tanya kau.mampu ke aku katakan itu ini bila dah jumpa kau nanti.aku sendiri tak pasti.

sekian.

No comments:

Post a Comment