Sep 24, 2011

e.n.t.a.h

                                                                                                                                           assalamualaikum                                                                                                                                                                         
hari ni pagi yang tak berapa nak best.biasanya hujung minggu kerja aku memang tidur pagi pagi.haaa kantoi suka tidur.kui kui kui.tapi tak hari ni.

cuba pejam mata tapi tak boleh.fikiran entah ke mana melayang.

entah.teringat cerita lama mungkin.cerita yang menyakitkan.Tuhan.tolong aku lupakan semua itu.

sekarang tengah layan cerita.cerita yang lawak tapi tak berapa nak lawak.tengok je asalkan aku dah tak fikir semua lagi.

kejap lagi tak tahu pukul berapa mahu keluar beli barang untuk pergi pancing besok.

lepas tu siapkan assignment mana yang patut. esok pagi pagi pergi pancing.

sekian

Tuhan
berikan aku ketenangan hati
berikan aku kelapangan hati
permudahkanlah segala urusan kehidupan ku

No comments:

Post a Comment