Dec 12, 2011

bila jari dah gatal kan

assalamualaikum

pehal lah dengan pesbuk ni. dah jadi be'at (tabiat), dah jadi amalan, dah jadi kelakuan, dah jadi apa apa lah yang sama maksud sama waktu dengannya!kejadahnya sign in sign out. tapi yang kejadahnya tulah yang aku buat. nothing with pesbuk!sibuk salahkan pesbuk, salahkan lah jari anda!auchh

bukan satu pesbuk je, segala laman sosial, website itu ini, muvie, dan sewaktunya lagi dah jadi pengganggu setia aku nak study. ok fine asal study je cibuk nak online. asal online tak ade cibuk nak study pulak.aishhhh

dah jadi biasa bila study 5 minit, cibuk nak online itu online ini. bila dah klik itu klik ini.jadinya berjam jam lamanya.makin best selongkar itu ini, makin syok klik itu klik ini.

ehemmmm

lama nya buat perkara sia sia saat masa kesuntukan,tahu pulak nak balik asal study. sambung study balik dengan buku sebesar alam,setebal buku 3 lima. ishh bukanlah, buku engineering aku adalah buku tebal yang memang aku pun tak larat nak bawak kelas. mengendong ilmu itu mulia.mencari ilmu itu juga mulia. cikgu pun kata dah pandai sangat tak bawak kitab datang kelas. jangan buat buat pandai. ok aku senyum ja. lagipun ramai yang tak bawak.ok pemalas. 

aku jenis yang suka study pada subjek yang aku suka dan faham. kalau tak jangan harap nak buka kitab yang aku sendiri tak faham bila belajar.

satu yang aku memang tak faham dari dulu, subjek reaction.nama saja budak chemical tapi kenapa major pada kos aku tak faham? tak dapat nak tolong!

dah dah.sambung study lagi parallel,series circuit,voltage,resistance. jom!

p/s : esok test electric.
       selepas usaha
       pohon Tuhan permudahkan semua
       gud luck :)

No comments:

Post a Comment