Dec 15, 2011

cuak weh

assalamualaikum

hari ni dah penghujung untuk minggu ni,ada lagi seminggu untuk habiskan sisa sisa hidup bergelumang dengan segala perkara yang menyerabutkan menyusahkan dan juga tak ketinggalan mensengsarakan hidup sampai aku rasa lemas. alhamdulillah boleh bernafas ke hari ini. 

hemmmm..

dan cuaknya pagi tadi macam nak jawab final exam. pagi tadi ada interview dengan cikgu aku tentang projek yang aku buat sebelum ni production of cumene. dan minggu depan kena present. lamanya interview dalam sepuluh lima belas minit macam tu. one by one. satu satu keluar cakap soalan yang kena soal. dan bertambah cuak lah bila tahu satu persatu. takut tak tahu nak jawab bila dah disoal nantinya. dan aku jadi orang kedua untuk ditanya.

dan alhamdulillah soalan untuk aku tadi tak ada complicated sangat. di tanya the whole process include in that project from starting sampai la habis. include calculation of energy balance and bla bla bla.

dan satu jawapan feveret aku  adalah berkait dengan conversion.apa apa yang aku rasa memang tak tahu sangat nak cakap apa,aku cuba relates kan dengan conversion dengan tahap yakin yang tinggi, aku bedal je coversion. jawap apa saja asal kita yakin dan logik.boleh tak pegang pada ni :)

settle with the first part

second part next week

                                                                                           4presentation, 4test, 3report, 3assignment, 1quiz

face dengan tenang walau tak adalah tenang sangat.gelisah selagi tak settle semua.

pohon Tuhan permudahkan semua.

No comments:

Post a Comment